Osnovna škola Glina ugostila je od 16. do 19. svibnja 2018. učitelje iz Italije, Islanda, Poljske, Španjolske i Velike Britanije na projektnom sastanku u okviru Ključne aktivnosti 2 programa Erasmus+ koje je financirano od strane Europske komisije.
OŠ Glina od 01. rujna 2016. do 31. kolovoza 2019. sudjeluje u školskom partnerstvu pod nazivom „EYE – Engaging Young Entrepreneurs“. Kroz tri godine rada na projektu nastoji se približiti najmlađim učenicima osnovnih škola poduzetništvo i to u vrijeme kada su njihovi životi tek na početku procesa obrazovanja te još uvijek prepuni mašte i uvijek otvoreni novim i zanimljivim mogućnostima. Tijekom provođenja projekta učenici će moći da upoznaju, razviju i usvoje vještine koje će povećati vjerojatnost za njihovo lakše zapošljavanje ili samozapošljavanje pokretanjem vlastite tvrtke ili obrta u budućnosti. Također nastoji se potaknuti učitelje da uključe što veći broja tema iz područja poduzetništva u školske kurikulume osnovnih škola, kao i osigurati učiteljima mogućnosti da kroz te teme provode više praktičnih aktivnosti vezanih uz poduzetništvo. EYE je osmišljen kao kreativan i inovativan projekt koji svojim pristupom nastoji privući pažnju svih sudionika. U svakoj partnerskoj školi sami učenici pokrenut će vlastitu tvrtku ili obrt i tijekom trajanja projekta provodit će sve aktivnosti vođenja, upravljanja, marketinga, prodaje i sl. Oni će jedini biti odgovorni za poslovanje kao i za dobit koju će ostvariti. Na taj način učenici će dobiti uvid kako izgleda voditi jednu tvrtku što bi za posljedicu trebalo imati pokretanje vlastitog obrta ili tvrtke jednog dana.
Tijekom boravka u OŠ Glina učitelji su upoznati s ustrojem hrvatskog školskog sustava, specifičnostima rada u hrvatskim školama, a imali su priliku posjetiti i Dječji vrtić Bubamara u Glini. Učitelji iz svake zemlje partnera održali su po jedan nastavni sat u razrednim odjelima koji sudjeluju u projektu te su na taj način približili našim učenicima i učiteljima način rada u njihovim školama. Učenici i djelatnici Škole upoznali su goste i s kulturnom i tradicijskom baštinom našeg kraja kroz prigodan program pripremljen posebno za njih. Za vrijeme boravka u Glini za goste naše škole organiziran je i prijem kod gradonačelnika Grada Gline, a nakom prijema i stručno vođenje po našem gradu prilikom čega su upoznati s povješću našeg grada i županije. Za sve sudionike sastanka organiziran je i jednodnevni izlet u Nacionalni park Plitvička jezera gdje su se upoznali i s prirodnim ljepotama naše domovine. Posljednjeg dana projektnog sastanka posjetili smo Zagreb te upoznali učitelje s povješću našeg glavnog grada.
Sudjelovanje u ovakvom projektu višestruko doprinosi podizanju kvalitete rada kako učitelja tako i učenika. Učitelji će tijekom tri godine rada na projektu imali priliku upoznati postupke i metode rada u drugim europskim školama, uvidjeti prednosti i nedostatke u svom individualnom radu, ali i jako puno naučiti komunicirajući i surađujući s kolegama iz drugih škola i obrazovnih sustava. Ovo pratnerstvo pozitivno je utjecalo na rad škole u cjelini te se nadamo da ćemo u budućnosti nastaviti s ovakvim oblicima rada na zadovoljstvo naših učenika i učitelja.
Zoran Kirinić, prof.