Sukladno preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pokretnim korisnicima Doma za starije osobe Glina omogućeno je samostalno kretanje izvan prostorija i okućnice Doma nakon puna tri mjeseca izolacije u Domu uz pridržavanje mjera suzbijanja i sprečavanja epidemije COVID-19.
Preporuča se da starije osobe i osobe s invaliditetom izbjegavaju posjećivanje i ulaženje u prenapučena javna područja ili mjesta. Starijim osobama se posebno preporuča pridržavanje mjere fizičke udaljenosti od 2 metra posebno kod boravka u zajedničkim prostorima ili mjestima izvan Doma.
Odlazak u dnevnu bolnicu i specijalističke preglede provode se poštujući sve mjere zaštite i uz korištenje zaštitne opreme od strane radnika i korisnika.
Članove obitelji i posjetitelje obavještavamo da se posjete korisnicima dogovaraju uz narudžbu na broj telefona 044/551 000. Vrijeme posjeta pokretnim i polupokretnim korisnicima je svaki dan između 9.00 i 11.00 sati te između 14.00 I 17.00 sati. Vrijeme posjete nepokretnim korisnicima je svaki dan između 14.00 i 17.00 sati.
Posjetioci su dužni prilikom ulaska u dvorište Doma imati zaštitnu masku za lice i rukavice, zaposlenici recepcije će im dezinficirati ruke i izmjeriti temperaturu te uzeti sve podatke i od njih tražiti da potpišu izjavu kojom će svjedočiti da nemaju respiratorne ili neke druge smetnje koje bi mogle ugroziti zdravlje korisnika Doma. Nije dozvoljeno donošenje paketa izravno korisniku već se paket predaje na recepciji Doma svaki dan između 9.00 i 11.00 sati te između 14.00 i 17.00 sati.
Paket je potrebno prebrisati dezinfekcijskim sredstvom prije predaje korisniku. Omogućuje se dostava higijenskih potrepština, jela u originalnom pakiranju, svježeg voća i povrća koje je potrebno prije predaje na recepciji Doma na odgovarajući način oprati. Omogućuje se odlazak u obitelj, na izlete te organizacija istih od strane Doma uz poduzimanje i pridržavanje mjera suzbijanja i sprečavanja epidemije COVID-19. Tijekom posjeta obitelji, članovi obitelji korisniku trebaju osigurati da korisnik koliko je moguće ne dolazi u kontakt s drugim osobama te ne ulazi u zatvorene prostore gdje se okupljaju druge osobe poput trgovina u vrijeme najvećih dnevnih gužvi, izbjegavaju posjećivanje i ulaženje u prenapučena javna područja ili mjesta i sl.
Smještaj novog korisnika realizira se uz prethodno potpisivanje izjave o tome da korisnik nema simptome COVID-19, nije mu izrečena mjera samoizolacije, nema respiratorne smetnje, nije bio u kontaktu s drugim korisnicima, radnicima ili članovima kućanstva kojima je izrečena mjera samoizolacije. Prilikom hitnog prijema te povratka korisnika iz bolnice nakon dužeg bolničkog liječenja osigurava se izdvojeni smještaj u jednokrevetnoj sobi ili u krajnjoj nuždi u dvokrevetnoj sobi u trajanju od 14 dana. Testiranje novih korisnika na Covid-19
Svaka sumnja na infekciju COVID-19 (povišena tjelesna temperatura i/ ili respiratorni simptomi) korisnika i pružatelja usluge prijavljuje se nadležnom liječniku obiteljske medicine te se prema liječničkoj indikaciji obavještava nadležna epidemiološka služba i dogovara postupak testiranja i daljnja obrada.
Tijekom ova tri mjeseca vicevima i humorom smo održavali dobru atmosferu , njegovali našu svakodnevnicu, dnevne rituale i tako zadržali fizičko i mentalno zdravlje i u izolaciji. Unutar ustanove s 67 korisnika osjeća se nova živost, zadovoljstvo i sreća korisnika. Uz odgovorno i pravilno organiziranje, pridržavanje svih zabrana, preporuka, mjera i odluka naša ustanova je spriječila proboj korona virusa.
Ovim putem još jednom se zahvaljujem našim djelatnicima na velikom trudu, požrtvovnosti , dobroj volji i još boljoj organizaciji kako bi pružili cjelovitu skrb našim korisnicima. Veliko hvala korisnicima i članovima njihove obitelji na strpljenju i razumijevanju te pružanju podrške ova preduga tri mjeseca. Nadamo se da ćemo, kao i do sada, održati pozitivnu atmosferu u našem Domu te očuvati zdravlje naših korisnika – kazala je ravnateljica Renata Tominović- Ceković.